Algemene Voorwaarden
Indien je akkoord gaat met deze Algemene Voorwaarden van deze webshop, verzoeken wij je vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hopen wij van harte dat je veel plezier beleefd met uw aankoop! Indien je nog vragen hebt, kun je uiteraard contact met ons opnemen.
Door het akkoord gaan met deze voorwaarden komt er een overeenkomst tussen jou als klant en ons tot stand.
Artikel 1 – Webshop
1.1
Van Oorschot Schoenen is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Onderaan deze website kun je ons KvK nummer vinden. Tevens vindt je daar ook onze contactgegevens.
1.2
Onze webshop is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van jouw persoons- en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van jouw gegevens. Bij misbruik door hackers zullen wij aangifte doen bij de politie.
1.3
Wij verstrekken jouw persoonsgegevens nooit aan derden.
1.4
Wij zijn verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.
1.5
Wij streven ernaar om je te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u twijfels heeft over de aankoop van een product, staan we je graag te woord.
Artikel 2 – Bedenktijd
2.1.
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Artikel 3 – De overeenkomst
3.1.
De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven of wanneer de klant een betaling heeft voldaan. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.
3.2.
De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden.
3.3.
Het is uitsluitend mogelijk om vooraf te betalen.
3.4.
Nadat je tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per e-mail van de aankoop. Daarin staat het product dat je hebt gekocht, wat het u kost en waar u met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.
3.5.
Wij zijn aan jou verplicht het product of artikel binnen 30 dagen te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zullen wij je daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijg je van ons het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug. Heb je echter van tevoren aangegeven dat een vervangend artikel ook een optie is, dan zullen wij je een vervangend product of artikel leveren, dat zoveel mogelijk aan jouw wensen voldoet. Uiteraard kun je van tevoren aangeven dat u dat niet wilt.
Artikel 4 – De prijs
4.1.
De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product hebt toegevoegd aan het winkelwagentje.
4.2.
De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens je aankoop.
Je betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat bevestigd wordt, indien je elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.
Artikel 5 – Klachten en garantie
5.1.
Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch aan ons gemeld te worden. We staan je graag te woord. Wij zullen dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product. Uiteraard doen onze bezorgers hun uiterste best om het product onbeschadigd bij u thuis af te leveren.
5.2.
Klachten over het product zelf, dienen schriftelijk aan ons gemeld te worden. Deze kunnen niet door ons persoonlijk beantwoord worden. Beschrijf jouw klacht zo specifiek mogelijk. Wij zullen voor je contact opnemen met de fabrikant of groothandel en zullen hierin voor jou bemiddelen als tussenpersoon. Indien het binnen onze mogelijkheden ligt zullen wij het probleem zelf voor je oplossen.
5.3.
Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk.
5.4.
Op elk product dat wij aan je leveren, is een garantie van toepassing. Hoe lang deze garantie duurt, is geheel afhankelijk van het product. Op de meeste producten is een garantie van één jaar van toepassing. Indien je bij één van onze artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoeken wij je binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij ons.
5.5.
Wanneer het product binnen de garantieperiode kapot gaat, zullen wij het volledige aankoopbedrag aan je vergoeden. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van opzet of bewuste beschadiging.
Deze pagina is voor het laatst bijgewerkt op 12 februari 2021.
